Traži
Filters
Close

ŠKOLSKA FOBIJA

U djelu Školska fobija autorica Aleksandra Mindoljević Drakulić obrađuje čestu pojavu kod školske djece: izostanke iz škole kao posljedice neprimjerenih obiteljskih odnosa i nesvjesne potrebe djeteta da kontrolira svoju agresiju prema roditeljima.
Datum dostave: 3-5 dana
126,00 kn
113,40 kn

U djelu Školska fobija autorica Aleksandra Mindoljević Drakulić obrađuje čestu pojavu kod školske djece: izostanke iz škole kao posljedice neprimjerenih obiteljskih odnosa i nesvjesne potrebe djeteta da kontrolira svoju agresiju prema roditeljima. Knjiga ima posebnu vrijednost jer sjedinjuje više etioloških i terapijskih aspekata koji zahtijevaju sudjelovanje i terapeuta i učenika, ali i članove obitelji te škole kao institucije.  Knjiga je namijenjena ponajprije psiholozima, pedagozima, psihoterapeutima raznih teoretskih usmjerenja, psihijatrima i liječnicima drugih specijalizacija kao i ostalim strukama, a posebice roditeljima školske djece jer se školska fobija u različitim oblicima susreće u mnogobrojnim okolnostima.

Prof. dr. sc. Vladimir Gruden, spec. psihijatar, psihoterapeut

 

Knjiga Školska fobija predstavlja novinu u hrvatskoj psihologijskoj literaturi. Autorica se na zanimljiv način dotiče povijesne perspektive fobija  uvodeći čitatelja sa svojim psihodinamskim senzibilitetom u sve složenije aspekte ove nerijetko prisutne dječje teškoće. Određujući jasnu distinkciju između školske fobije i ostalih teškoća koje mogu podsjećati na školsku fobiju, autorica objašnjava i prikazuje različite teorijske okvire uz pomoć kojih se traže uzroci i načini tretiranja tog psihopatološkog fenomena. Osim što je bazirana na jasnim teorijskim i empirijskim spoznajama, knjiga je korisna jer autorica daje konkretne smjernice kako pomoći djetetu s pretjeranim strahom od škole.

Dr. sc. Lovorka Brajković, klinički psiholog, psihoterapeut

 

Vrijednost je ove knjige što u njoj nalazimo bogate i dobrodošle ilustracije, čime je knjizi dodana još jedna nepohodna dimenzija za bolje razumijevanje školske fobije. U tekstu se  uz opise fobičnog ponašanja daje pedagoška preporuka kao identificirati i prevenirati takvu pojavu u školi, kao i kako djelovati terapijski kada ona dobije ozbiljnije oblike manifestacije. Škola i roditeljski dom su dva nerazdvojna faktora u odgoju i socijalizaciji djece. To autorica dobro uočava i obrađuje na primjerima potrebne intervencije roditelja i školskog osoblja u suradničkim i partnerskim odnosima. Dobro je i to što autorica progovara o  praktičnim problemima koji nastaju na relaciji roditelj-škola-dijete te što dotiče različite otpore toj pojavi škole i obiteljskog doma. S tim u vezi valja spomenuti i jednu važnu pojavu nezaobilaznu u obradi ove teme. Riječ je, naime, o stigmatizaciji djece sa strahom od škole. Time se otvorilo još jedno važno pitanje u cjelokupnom shvaćanju školske fobije kao vrlo složenog pitanja naše svakodnevne odgojo-obrazovne prakse.

Prof. dr. sc. Vlatko Previšić, pedagog

 

Ovom knjigom autorica je podijelila s nama svoje stručno psihologijsko, psihoterapijsko znanje i iskustvo u radu s pacijentima koji su imali problema u rješavanju svojih anksioznih stanja. Upravo to znanje i iskustvo daje posebnu važnost i vrijednost ovoj knjizi  koja obrađuje anksiozna stanja djece i adolescenata, s naglaskom na školsku fobiju.

Stoga će ova knjiga biti od koristi svim terapeutima u radu s djecom i adolescentima, ali i s odraslima koji boluju od anksioznih, to jest fobičnih stanja. Autorica nadalje pravi jasnu razliku između  školske fobije s jedne strane  koja se temelji na separacijskoj anksioznosti učenika, razapetom između nesvjesnih zahtjeva njegove primarne obitelji i njegovih želja za svladavanjem školskih obaveza te s druge strane klasičnih fobija  koje koriste mehanizme projekcije, pomaka i kondenzacije u formiranju simptoma.

Detaljan opis kliničke slike školske fobije i psihodinamike unutar obitelji oboljelog školarca, diferencijalnodijagnostički nam pomaže da se školska fobija razluči od drugih patoloških stanja navedenih u ovoj knjizi. Ova knjiga  osim što će koristiti u svakodnevnom radu psihoterapeuta koristit će i roditeljima koji iskreno žele pomoć u liječenju njihovog djeteta, oboljelog od školske fobije.

Dalibor Zubac, dr. med., spec. psihijatar psihoanalitički psihoterapeut za djecu i adolescente

 

Knjigu prelistajte ovdje: https://issuu.com/medicinskanaklada/docs/skolska_fobija_za_web

 

Autor/i: Aleksandra Mindoljević Drakulić

U djelu Školska fobija autorica Aleksandra Mindoljević Drakulić obrađuje čestu pojavu kod školske djece: izostanke iz škole kao posljedice neprimjerenih obiteljskih odnosa i nesvjesne potrebe djeteta da kontrolira svoju agresiju prema roditeljima. Knjiga ima posebnu vrijednost jer sjedinjuje više etioloških i terapijskih aspekata koji zahtijevaju sudjelovanje i terapeuta i učenika, ali i članove obitelji te škole kao institucije.  Knjiga je namijenjena ponajprije psiholozima, pedagozima, psihoterapeutima raznih teoretskih usmjerenja, psihijatrima i liječnicima drugih specijalizacija kao i ostalim strukama, a posebice roditeljima školske djece jer se školska fobija u različitim oblicima susreće u mnogobrojnim okolnostima.

Prof. dr. sc. Vladimir Gruden, spec. psihijatar, psihoterapeut

 

Knjiga Školska fobija predstavlja novinu u hrvatskoj psihologijskoj literaturi. Autorica se na zanimljiv način dotiče povijesne perspektive fobija  uvodeći čitatelja sa svojim psihodinamskim senzibilitetom u sve složenije aspekte ove nerijetko prisutne dječje teškoće. Određujući jasnu distinkciju između školske fobije i ostalih teškoća koje mogu podsjećati na školsku fobiju, autorica objašnjava i prikazuje različite teorijske okvire uz pomoć kojih se traže uzroci i načini tretiranja tog psihopatološkog fenomena. Osim što je bazirana na jasnim teorijskim i empirijskim spoznajama, knjiga je korisna jer autorica daje konkretne smjernice kako pomoći djetetu s pretjeranim strahom od škole.

Dr. sc. Lovorka Brajković, klinički psiholog, psihoterapeut

 

Vrijednost je ove knjige što u njoj nalazimo bogate i dobrodošle ilustracije, čime je knjizi dodana još jedna nepohodna dimenzija za bolje razumijevanje školske fobije. U tekstu se  uz opise fobičnog ponašanja daje pedagoška preporuka kao identificirati i prevenirati takvu pojavu u školi, kao i kako djelovati terapijski kada ona dobije ozbiljnije oblike manifestacije. Škola i roditeljski dom su dva nerazdvojna faktora u odgoju i socijalizaciji djece. To autorica dobro uočava i obrađuje na primjerima potrebne intervencije roditelja i školskog osoblja u suradničkim i partnerskim odnosima. Dobro je i to što autorica progovara o  praktičnim problemima koji nastaju na relaciji roditelj-škola-dijete te što dotiče različite otpore toj pojavi škole i obiteljskog doma. S tim u vezi valja spomenuti i jednu važnu pojavu nezaobilaznu u obradi ove teme. Riječ je, naime, o stigmatizaciji djece sa strahom od škole. Time se otvorilo još jedno važno pitanje u cjelokupnom shvaćanju školske fobije kao vrlo složenog pitanja naše svakodnevne odgojo-obrazovne prakse.

Prof. dr. sc. Vlatko Previšić, pedagog

 

Ovom knjigom autorica je podijelila s nama svoje stručno psihologijsko, psihoterapijsko znanje i iskustvo u radu s pacijentima koji su imali problema u rješavanju svojih anksioznih stanja. Upravo to znanje i iskustvo daje posebnu važnost i vrijednost ovoj knjizi  koja obrađuje anksiozna stanja djece i adolescenata, s naglaskom na školsku fobiju.

Stoga će ova knjiga biti od koristi svim terapeutima u radu s djecom i adolescentima, ali i s odraslima koji boluju od anksioznih, to jest fobičnih stanja. Autorica nadalje pravi jasnu razliku između  školske fobije s jedne strane  koja se temelji na separacijskoj anksioznosti učenika, razapetom između nesvjesnih zahtjeva njegove primarne obitelji i njegovih želja za svladavanjem školskih obaveza te s druge strane klasičnih fobija  koje koriste mehanizme projekcije, pomaka i kondenzacije u formiranju simptoma.

Detaljan opis kliničke slike školske fobije i psihodinamike unutar obitelji oboljelog školarca, diferencijalnodijagnostički nam pomaže da se školska fobija razluči od drugih patoloških stanja navedenih u ovoj knjizi. Ova knjiga  osim što će koristiti u svakodnevnom radu psihoterapeuta koristit će i roditeljima koji iskreno žele pomoć u liječenju njihovog djeteta, oboljelog od školske fobije.

Dalibor Zubac, dr. med., spec. psihijatar psihoanalitički psihoterapeut za djecu i adolescente

 

Knjigu prelistajte ovdje: https://issuu.com/medicinskanaklada/docs/skolska_fobija_za_web

 

Autor/i: Aleksandra Mindoljević Drakulić

Podaci o proizvodu
autori /i Aleksandra Mindoljević Drakulić
ISBN 978-953-176-746-0
Godina 2016.
Opseg 134 str.
Težina 320 g
Format 14,5 x 21 cm
Uvez tvrdi
Opišite svoje dojmove
  • Samo registrirani korisnici mogu pisati recenzije
  • Loš
  • Odličan
Podaci o proizvodu
autori /i Aleksandra Mindoljević Drakulić
ISBN 978-953-176-746-0
Godina 2016.
Opseg 134 str.
Težina 320 g
Format 14,5 x 21 cm
Uvez tvrdi
Ključne riječi proizvoda
Uz ovaj proizvod kupci su kupili

SLIKA I CRTEŽ U PSIHOTERAPIJI DJECE I OBITELJI

Ovo je drugo, obnovljeno i dopunjeno izdanje. Knjiga je namijenjena liječnicima, specijalizantima psihijatrije, dječje psihijatrije, psihoterapije, psiholozima, defektolozima – rehabilitatorima, dječjim odgojiteljima, učiteljima, profesorima, pedagozima, a i roditeljima, te svima ostalima koji rade s djecom i uspostavljaju s djecom emocionalne odnose.
147,00 kn 132,30 kn

MAJKA, ŽENA I MAJČINSTVO

Tema ove knjige nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Pitanje mjesta i uloge žene i majke opisano je kroz povijest civilizacije, u mitovima, religiji, antropologiji, sociologiji i psihologiji.
147,00 kn 132,30 kn

RANI ODNOS MAJKA-DIJETE

¬Knjiga Rani odnos majka-dijete u svjetlu neuroznastvenih spoznaja je priručnik koji se bavi tematikom ranog odnosa majke i djeteta na nov, svjež i suvremen način, povezujući temeljne spoznaje teorija ranoga razvoja s neuroznanošću i novim neuroznanstvenim otkrićima mozga.
84,00 kn 75,60 kn
top