Traži
Filters
Close

DIJETE, ŠKOLA, RODITELJ

Dijete, škola i roditelj, odnosno učenik, škola, i obitelj nisu samo vrhovi trokuta čija bi međuovisnost simbolički bila predstavljena stranicama toga trokuta. Ta tri pojma jesu klupko, i to zamršeno. U tom je klupku vidljiva samo njegova površina.
Datum dostave: 1-2 dana
157,50 kn
141,75 kn

Dijete, škola i roditelj, odnosno učenik, škola, i obitelj nisu samo vrhovi trokuta čija bi međuovisnost simbolički bila predstavljena stranicama toga trokuta. Ta tri pojma jesu klupko, i to zamršeno. U tom je klupku vidljiva samo njegova površina. Kakvi su sve končići u njegovoj nutrini i na koji su način zamršeni, nepoznato je. Dijete, škola i roditelj najznačajniji su čimbenici života. Oni upijaju najviše vremena i energije te zbog toga zaslužuju pozornije i bolje upoznavanje njihovih osnovnih obilježja. Još je značajnije otkrivanje njihova uzajamnog utjecaja. U tom suodnosu stvaraju se nove kvalitete i tako se obogaćuje riznica ljudskog postojanja. Pokušat ćemo upoznati do sada manje poznate specifičnosti djeteta, škole i roditelja, odnosno učenika, škole i njegove obitelji. Nastojat ćemo razmrsiti čvorove u njihovim suodnosima. Na kraju, treba potražiti prikladniji put usklađivanja škole, učenika i obitelji u cjeloviti sustav. Razumjeti školsko dijete znači, prije svega, poznavati njegov predškolski razvoj i promatrati ga u dinamičkom jedinstvu s roditeljem. Izdvojeni prikaz psihičke strukture djeteta, sudionika školske sredine i roditelja, ima samo didaktičko značenje. Praktični pristup pripada upoznavanju suodnosa tih triju čimbenika: djeteta, škole i roditelja. Središnji objekt promatranja je dijete, škola je instrument frustracija, ali i gratifikacija, dok su roditelj i nastavnik najznačajniji instrumenti korekcije cjelokupnoga djetetova razvitka. Predškolsko i školsko djetetovo razdoblje pripadaju krugu najznačajnijih interesa društva, a roditeljima je dijete osnovni motivacijski čimbenik gotovo svih aktivnosti. Zbunjenost nastavnog osoblja i roditelja u susretu sa suvremenim problemima djece i omladine, kojima je nejasan vlastiti položaj, uvjetuje nužnost pažljivog pristupa i razumijevanja barem dijela toga zamršenog klupka te pokušaj njegova razrješavanja.

Autor/i: Vladimir Gruden, Zdenka Gruden

Dijete, škola i roditelj, odnosno učenik, škola, i obitelj nisu samo vrhovi trokuta čija bi međuovisnost simbolički bila predstavljena stranicama toga trokuta. Ta tri pojma jesu klupko, i to zamršeno. U tom je klupku vidljiva samo njegova površina. Kakvi su sve končići u njegovoj nutrini i na koji su način zamršeni, nepoznato je. Dijete, škola i roditelj najznačajniji su čimbenici života. Oni upijaju najviše vremena i energije te zbog toga zaslužuju pozornije i bolje upoznavanje njihovih osnovnih obilježja. Još je značajnije otkrivanje njihova uzajamnog utjecaja. U tom suodnosu stvaraju se nove kvalitete i tako se obogaćuje riznica ljudskog postojanja. Pokušat ćemo upoznati do sada manje poznate specifičnosti djeteta, škole i roditelja, odnosno učenika, škole i njegove obitelji. Nastojat ćemo razmrsiti čvorove u njihovim suodnosima. Na kraju, treba potražiti prikladniji put usklađivanja škole, učenika i obitelji u cjeloviti sustav. Razumjeti školsko dijete znači, prije svega, poznavati njegov predškolski razvoj i promatrati ga u dinamičkom jedinstvu s roditeljem. Izdvojeni prikaz psihičke strukture djeteta, sudionika školske sredine i roditelja, ima samo didaktičko značenje. Praktični pristup pripada upoznavanju suodnosa tih triju čimbenika: djeteta, škole i roditelja. Središnji objekt promatranja je dijete, škola je instrument frustracija, ali i gratifikacija, dok su roditelj i nastavnik najznačajniji instrumenti korekcije cjelokupnoga djetetova razvitka. Predškolsko i školsko djetetovo razdoblje pripadaju krugu najznačajnijih interesa društva, a roditeljima je dijete osnovni motivacijski čimbenik gotovo svih aktivnosti. Zbunjenost nastavnog osoblja i roditelja u susretu sa suvremenim problemima djece i omladine, kojima je nejasan vlastiti položaj, uvjetuje nužnost pažljivog pristupa i razumijevanja barem dijela toga zamršenog klupka te pokušaj njegova razrješavanja.

Autor/i: Vladimir Gruden, Zdenka Gruden

Podaci o proizvodu
Autor/i Vladimir Gruden
Autor/i Zdenka Gruden
ISBN 953-176-332-1
Godina izdanja 2006.
Opseg 178 str.
Težina 550 g
Format 17 x 24 cm
Uvez meki
Opišite svoje dojmove
  • Samo registrirani korisnici mogu pisati recenzije
  • Loš
  • Odličan
Podaci o proizvodu
Autor/i Vladimir Gruden
Autor/i Zdenka Gruden
ISBN 953-176-332-1
Godina izdanja 2006.
Opseg 178 str.
Težina 550 g
Format 17 x 24 cm
Uvez meki
Ključne riječi proizvoda
top