Traži
Filters
Close

DIJETE, ŠKOLA, RODITELJ

Dijete, škola i roditelj, odnosno učenik, škola, i obitelj nisu samo vrhovi trokuta čija bi međuovisnost simbolički bila predstavljena stranicama toga trokuta. Ta tri pojma jesu klupko, i to zamršeno. U tom je klupku vidljiva samo njegova površina.
Datum dostave: 3-5 dana
157,50 kn
141,75 kn

Dijete, škola i roditelj, odnosno učenik, škola, i obitelj nisu samo vrhovi trokuta čija bi međuovisnost simbolički bila predstavljena stranicama toga trokuta. Ta tri pojma jesu klupko, i to zamršeno. U tom je klupku vidljiva samo njegova površina. Kakvi su sve končići u njegovoj nutrini i na koji su način zamršeni, nepoznato je. Dijete, škola i roditelj najznačajniji su čimbenici života. Oni upijaju najviše vremena i energije te zbog toga zaslužuju pozornije i bolje upoznavanje njihovih osnovnih obilježja. Još je značajnije otkrivanje njihova uzajamnog utjecaja. U tom suodnosu stvaraju se nove kvalitete i tako se obogaćuje riznica ljudskog postojanja. Pokušat ćemo upoznati do sada manje poznate specifičnosti djeteta, škole i roditelja, odnosno učenika, škole i njegove obitelji. Nastojat ćemo razmrsiti čvorove u njihovim suodnosima. Na kraju, treba potražiti prikladniji put usklađivanja škole, učenika i obitelji u cjeloviti sustav. Razumjeti školsko dijete znači, prije svega, poznavati njegov predškolski razvoj i promatrati ga u dinamičkom jedinstvu s roditeljem. Izdvojeni prikaz psihičke strukture djeteta, sudionika školske sredine i roditelja, ima samo didaktičko značenje. Praktični pristup pripada upoznavanju suodnosa tih triju čimbenika: djeteta, škole i roditelja. Središnji objekt promatranja je dijete, škola je instrument frustracija, ali i gratifikacija, dok su roditelj i nastavnik najznačajniji instrumenti korekcije cjelokupnoga djetetova razvitka. Predškolsko i školsko djetetovo razdoblje pripadaju krugu najznačajnijih interesa društva, a roditeljima je dijete osnovni motivacijski čimbenik gotovo svih aktivnosti. Zbunjenost nastavnog osoblja i roditelja u susretu sa suvremenim problemima djece i omladine, kojima je nejasan vlastiti položaj, uvjetuje nužnost pažljivog pristupa i razumijevanja barem dijela toga zamršenog klupka te pokušaj njegova razrješavanja.

Autor/i: Vladimir Gruden, Zdenka Gruden

Dijete, škola i roditelj, odnosno učenik, škola, i obitelj nisu samo vrhovi trokuta čija bi međuovisnost simbolički bila predstavljena stranicama toga trokuta. Ta tri pojma jesu klupko, i to zamršeno. U tom je klupku vidljiva samo njegova površina. Kakvi su sve končići u njegovoj nutrini i na koji su način zamršeni, nepoznato je. Dijete, škola i roditelj najznačajniji su čimbenici života. Oni upijaju najviše vremena i energije te zbog toga zaslužuju pozornije i bolje upoznavanje njihovih osnovnih obilježja. Još je značajnije otkrivanje njihova uzajamnog utjecaja. U tom suodnosu stvaraju se nove kvalitete i tako se obogaćuje riznica ljudskog postojanja. Pokušat ćemo upoznati do sada manje poznate specifičnosti djeteta, škole i roditelja, odnosno učenika, škole i njegove obitelji. Nastojat ćemo razmrsiti čvorove u njihovim suodnosima. Na kraju, treba potražiti prikladniji put usklađivanja škole, učenika i obitelji u cjeloviti sustav. Razumjeti školsko dijete znači, prije svega, poznavati njegov predškolski razvoj i promatrati ga u dinamičkom jedinstvu s roditeljem. Izdvojeni prikaz psihičke strukture djeteta, sudionika školske sredine i roditelja, ima samo didaktičko značenje. Praktični pristup pripada upoznavanju suodnosa tih triju čimbenika: djeteta, škole i roditelja. Središnji objekt promatranja je dijete, škola je instrument frustracija, ali i gratifikacija, dok su roditelj i nastavnik najznačajniji instrumenti korekcije cjelokupnoga djetetova razvitka. Predškolsko i školsko djetetovo razdoblje pripadaju krugu najznačajnijih interesa društva, a roditeljima je dijete osnovni motivacijski čimbenik gotovo svih aktivnosti. Zbunjenost nastavnog osoblja i roditelja u susretu sa suvremenim problemima djece i omladine, kojima je nejasan vlastiti položaj, uvjetuje nužnost pažljivog pristupa i razumijevanja barem dijela toga zamršenog klupka te pokušaj njegova razrješavanja.

Autor/i: Vladimir Gruden, Zdenka Gruden

Podaci o proizvodu
autori /i Vladimir Gruden
autori /i Zdenka Gruden
ISBN 953-176-332-1
Godina 2006.
Opseg 178 str.
Težina 550 g
Format 17 x 24 cm
Uvez meki
Opišite svoje dojmove
  • Samo registrirani korisnici mogu pisati recenzije
  • Loš
  • Odličan
Podaci o proizvodu
autori /i Vladimir Gruden
autori /i Zdenka Gruden
ISBN 953-176-332-1
Godina 2006.
Opseg 178 str.
Težina 550 g
Format 17 x 24 cm
Uvez meki
Ključne riječi proizvoda
Uz ovaj proizvod kupci su kupili

PRVI KORACI RODITELJSTVA

Pred nama je knjiga na sreću svih onih koji su upravo saznali da očekuju dijete, za olakšanje onima koji se spremaju na odlazak u rađaonicu, ili pak onima koji su se iz nje upravo vratili i žele pronaći odgovore na bezbroj pitanja.
294,00 kn 264,60 kn

MAYO CLINIC - ALTERNATIVNA MEDICINA

Kad je u pitanju naše zdravlje, mnogi su od nas odrasli sa stavom “popravi ga”. Ne brinemo se o njemu sve dok nešto ne pođe ukrivo – razvije se neka bolest – i tada odlazimo liječniku da to popravi. Takva su vremena u nestajanju. Kako se troškovi zdravstvene skrbi povećavaju, veća je i odgovornost svakoga od nas da budemo zdravi i spriječimo bolest.
189,00 kn 170,10 kn

RANI ODNOS MAJKA-DIJETE

¬Knjiga Rani odnos majka-dijete u svjetlu neuroznastvenih spoznaja je priručnik koji se bavi tematikom ranog odnosa majke i djeteta na nov, svjež i suvremen način, povezujući temeljne spoznaje teorija ranoga razvoja s neuroznanošću i novim neuroznanstvenim otkrićima mozga.
84,00 kn 75,60 kn
top