U gotovo stoljetnoj praksi socijalnog rada intervju je bio, a i danas je, najvažnija metoda prikupljanja podataka, pružanja usluga i pomoći korisnicima. Pitanje kako provoditi intervju i što će se na temelju dobivenih podataka iz intervjua zaključiti, od iznimne je važnosti kako za profesionalnu uspješnost i zadovoljstvo stručnjaka, tako i za sudbinu njegovih korisnika.
Ova knjiga detaljno i živopisno tumači metode intervjua, specifičnosti komunikacije s različitim korisnicima i moguće izvore pristranosti stručnjaka. U njoj su prikazane nužne vještine kvalitetnog intervjuista i načini prilagodbe intervjua specifičnim populacijama. Iako sam naslov ističe socijalne radnike, knjiga se temelji na istraživanjima iz šireg područja društvenih znanosti i tzv. pomagačkih struka, stoga ovu knjigu možemo preporučiti svima njima - psiholozima, psihoterapeutima, psihijatrima, ostalim stručnjacima, studentima navedenih struka i svima koji žele unaprijediti svoje vještine postavljanja pravih pitanja, na pravi način i u pravom trenutku.